2014年7月20日 星期日

網友討論:近視如何形成?

網友見解:
我期待的畫面終於出現了!
我近視有成800度, 自小一開始戴眼鏡... 都怪以前成日睇電視, 打機, 睇書... 以前又邊識護眼
一路以黎近視有加冇減, 鏡片越來越厚, 戴眼鏡真係好唔方便. 
視光師只會同你驗眼, 配眼鏡, 老生常談點樣護眼 減慢近視加深. 佢地唔會同你講點回復視力(或者佢地根本冇相關知識) 所以戴眼鏡似乎係條不歸路
讀bio的我知道左近視既成因. 簡單concept係: 長期睇近野令ciliary muscle連同suspensory ligament維持contract狀態, 即使望番遠野都唔可以form a sharp image on retina. 矯視方法係戴凸透鏡令relatively parallel rays 變成diverge rays, 彷彿仍然望近野咁
跟住我諗: 即係戴近視眼鏡只不過係治本方法, 呃眼睛望緊近野所以先睇得清楚!! 戴住眼鏡望遠野=戴住眼鏡望近野=唔戴眼鏡望近野! 痴線! 咁我ciliary muscle同suspensory ligament咪一直contract緊?! 當然減唔到近視啦!
所以我好奇究竟有咩方法根治近視. 如果發明到一種方法relax到ciliary muscle同suspensory ligament到未有近視時的tension狀態一定可以造福好多人(兼賺到$$) 例如將眼球變扁/ 電擊或藥物令ciliary muscle同suspensory ligament放鬆... 不過只係我天馬行空的想法, 我唔係科學家唔係醫生唔輪到我去研究
既然戴眼鏡生活只會深落去, 我近兩三年就嘗試避免經常戴啱度數既眼鏡, 喺屋企戴舊嗰副(淺100度左右), 有時落街散心就直程唔戴..... 事實上加深速度係慢左(但有可能係我生理上漸趨成熟,定型有關), 我feel到對眼係鬆弛過戴啱度數. 甚至當我隔幾個鐘/幾日戴番啱度數眼鏡睇野係特別清晰, 就好似近視有輕微回落咁, 好神奇.
我相信, 理想既話, 一路都唔戴眼鏡生活/戴低度數 可以一定程度上減近視
竟然今日比我發現原來有人已經試緊呢個方法@v@

但實際上本人好難做到, 因為仲讀緊書. 朝9晚5仲要做功課溫書用電腦, 要睇字就冇得望遠野. 返學又唔想戴舊眼鏡, 因為好殘好核突
我一路都希望從病症原理方面解決, 唔想救求LASIK, 雖然係快, 但係返唔到轉頭, 又唔係最天然/治本方法, 治本就係邊度出問題就醫邊度, ciliary muscle緊張就令佢放鬆(當然lifestyle一樣要改), 而唔係另外改變cornea的curvature去遷就. 最近睇報紙唔少人LASIK幾年後開始出現眼乾, 怕光等後遺症, 覺得好遺憾.... 近視真係害人不淺!
樓主呢個方法真係可以一試, 只要個人配合到又唔嫌麻煩既話. 而我會嘗試用樓主提供的其他方法. Get rid of shortsightness!

我的回覆:
看你的文章,估計你是讀science的學生,有錯請指正。唔知你有沒有研究過眼球的結構呢 ?
最近我睇過書, 知道眼球附近有總共6條肌肉, 負責控制眼球的活動的, 其中四條叫rectus muscle,只是連著眼球上下左右各一點,但另外兩條叫oblique muscle,則是圍著整個眼球的周邊。我主觀地認為,是由於那兩條oblique muscle整天(包括睡覺時)繃緊,向眼球施加壓力,最終把眼球「夾長」。試想像瞳孔就在北極的位置,沿著赤道位置放上一條又一條的橡根圈施力壓力,最終結果就是眼球變長,形成近視。如果其中一條或數條rectus muscle也未能放鬆,也就在特定的角度拉扯眼球,那就形成散光了。
這兩個月我都好比心機好感受自己眼部的6條肌肉,現在幾乎可立刻知道它們何時繃緊何時放鬆。當眼定定看著電腦長時間,就感覺到肌肉越收越緊,而當眼睛保持從一個物件跳去另一個物件,就不容易出現繃緊。慢慢地我自行發現了立刻放鬆肌肉的一些方法,就好像的跑步完腿部肌肉抽筋,你會學識如何「拉筋」去幫助放鬆。當你成功放鬆肌肉的同時,就會出現「瞬間清晰」現象,萬試萬靈。
我只練習了兩個半月,現在我的近視已由近400度減至接近200度,可以說已經醫好一半。但這個過程是有代價的,因為你要盡量保持整天看東西都在模糊與清晰之間,對於要應付學業的學生來說,也甚具挑戰性,贏了視力,輸了學業,就是代價。我的建議是,你盡量要保持良好的用眼習慣,可抽時間看賢哥的網站,或google找baste method相關的資料。眼鏡方面,如果要要求看到黑板,那課堂間你也可把眼鏡降50度,應該也讓你輕鬆看清2-3米以外的東西。放假的時候,便下決心把眼鏡減200度去訓練吧。

沒有留言:

張貼留言

關於本網站

簡介 本網站是香港首個專門討論 自然療法回復視力的網站,請使用頂端標題分類進行閱讀,並參考每個標題分類的置頂文章。文章的日期只用來把文章置頂之用,不一定與發布時間相關。 近視、遠視、散光通通有得醫,別信視光師 在外國,使用自然療法回復視力已是十分普及的事,唯獨是香港...